Monday, August 1, 2011

doodle trading

baru-baru ni (sebelum bermula puasa) sifu ET telah mencadangkan pd saya utk bertukar-tukar 'doodle'. doodle tu apa? mengikut tafsiran saya doodle bermaksud: conteng./ lukisan/ sketch.. pada mulanya saya tak begitu faham kenapa pula.. apa tujuannya.. lama saya fikir kenapa nak bertukar-tukar... kemudian baru saya dapat jawapannya.. rupanya, dgn cara ni antaranya kita dpt memperkenalkan rakan pelukis yg lain disamping menghiburkan hati masing-masing dan sesiapa saja. hehe.

jadi menggunakan Paint.Ink (serta mouse) saya pun lukislah bersempena tgh malamnya kena kejutkan anak-anak bersahur.. inilah bayangan saya...

komen sifu ET di facebook beliau: Yes!! The 1st DT (Doodle Trade) received from Zatur Rawihah Kz. This is so simple YET so adorable and fun looking characters. I love it. Thanks Zaa.


sebagai balasan ET:  From me to Zatur Rawihah KzA 'sleepy' doodle too. hahahaa

silalah ke blog sifu ET utk lihat komen di blognya :) karya-karya sifu ET mmg terbaik. pelukis berkategori ibu-ibu seni kreatif!

1 comment: